zondag 22 december 2013

Kerst tag

Heei !

Het leek mij heel leuk om deze kerst tag te doen, 
want het is natuurlijk alweer bijna kerstmis!
Ik ben al helemaal in de kerststemming dus daarom deze leuke kerst tag! 

- Oogschaduw met kerst: zilver of goud? 
Ik denk dat ik eerder voor zilver ga dan voor goud, want op de een of andere manier draag ik eigenlijk nooit goud en zilver trekt mij gewoon meer aan.

- Echte kerstboom of neppe? 
Ik heb altijd thuis een neppe wat wel heel handig is want er vallen geen naalden uit en alle lampjes zitten er standaard al in. Maar een echte kerstboom lijkt me ook wel leuk want dan heb je volgens mij echt die geur van de boom in huis en dat geeft volgens mij echt een kerstsfeer.


- Favoriete kerstliedje
All I want for christmas van Megan nicole'

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze cover veel leuker dan het origineel.

- Lievelings film tijdens de kerst!
Ik ben eigenlijk niet echt iemand die heel veel films kijkt, maar met kerst moet ik echt alle home alone films zien! Want dat zijn voor mij de ultieme kerstfilms!

- Stappen of met familie thuis blijven? 
Thuis met familie, gewoon omdat dat altijd heel gezellig is en omdat ik vind dat kerst echt zo'n feest is om gezellig met je familie bij elkaar te zijn.


- Uiteten of zelf koken? 

Zelf koken! Naja, zelf koken, wij gaan meestal gourmetten met de hele familie bij iemand thuis. En dat is altijd super leuk en je kan daarna nog bijvoorbeeld gezellig met de hele familie een spelletje spelen :)

- Kerstfeestje: organiseren of bezoeken? 
Bezoeken, want ik denk dat ik als ik het organiseer echt super veel stres krijg :p dus dan maar gewoon lekker bezoeken :)

- Favoriet cadeautje om te krijgen
Ik heb niet echt een favoriete cadeau om te krijgen, ik bedoel dingen als make-up en nagellak zijn altijd leuk maar ik heb nu niet echt iets wat ik heel graag wil hebben.


- Leukste kerst-ervaring tot nu toe
Deze is lastig... Ik denk 2 jaar geleden, want 2 jaar geleden zijn wij met de hele familie naar het kerst circus in Carré geweest en dat was super leuk! Ik denk dat dat tot nu toe ongeveer mijn leukste kerst is geweest.


- Witte kerst: ja of nee? 
JA! Met kerstmis ( als ik vrij ben ) vind ik sneeuw hartstikke leuk alleen als ik weer naar school moet mag het van  mij wel weer weg zijn :p


- Kleuren in de kerstboom? 
Ik heb niet echt kleuren waarvan ik vind dat die in de kerstboom moeten, alleen zou ik bijvoorbeeld nooit fel blauwe ballen in de kerstboom doen.

- Favoriete kerst-snoep? 
Ik weet eigenlijk niet echt wat je bij ons kerst-snoep kan noemen maar ik vind van die zuurstokjes of hoe je ze ook wilt noemen altijd wel lekker :)


- Jurkjes of winterse truien? 
Jurkjes! Ik hou ( zeker met kerst ) van jurkjes, ik draag ook elk jaar met kerst een jurkje.


- Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Ik denk vroeg opstaan, want ik kan eigenlijk gewoon niet lang uitslapen. Ik ben namelijk in de vakantie en het weekend gemiddeld 9 uur al wakker.


- Cadeautjes geven of krijgen? 

Ik vind het beide heel leuk want meestal ben ik ( als ik wat geef ) daar al wel even mee bezig geweest en dan is het gewoon zo leuk om te zien hoe die gene het vind. Maar ik vind het ook altijd wel leuk om cadeautjes te krijgen :)

En dat was de kerst tag alweer...
Ik vond hem heel leuk om te maken! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en tot snel!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten