donderdag 2 januari 2014

Goede voornemens voor 2014!

Hee allemaal!

Nogmaals gelukkig nieuw jaar!
En wat natuurlijk bij een nieuw jaar hoort zijn goede voornemens.
Dus het leek mij leuk om mijn 'goede voornemens' met jullie te delen.

Eigenlijk doe ik nooit zoveel met goede voornemens, soms bedenk ik er een maar eigenlijk volg ik ze zegmaar nooit op. Dus voor dit jaar heb ik iets anders bedacht.
Het lijkt me namelijk leuk om dit jaar alle leuke dingen die ik meemaak op te schrijven en in een pot te stoppen, zodat ik ze op het eind van het jaar
allemaal kan terug lezen en dan hopelijk terug kijk op 2014 als een heel leuk jaar. Want heel vaak vergeet ik een aantal hele leuke dingen die ik mee maak. Dus leek het mij leuk om eens te kijken of het zo lukt. Want het zou heel goed kunnen dat ik na een tijdje vergeet om alle leuke dingen op te schrijven en dat ik dan alleen maar de leuke dingen tot maart heb ofzo... Maar ik ga proberen het vol te houden, en het lijkt me dan ook meteen wel leuk om iedere maand een update te doen ofzo, over of de pot al vol zit, of ik het vergeten ben en dat soort dingen. 
En dan is alleen mijn vraag aan jullie nog: Wat zijn jullie goede voornemens? Laat het me weten bij de comments.

Tot de volgende keer xx

1 opmerking:

  1. Ik heb zelf geen goede voornemens. Ik denk wel dat ik jouw idee ga opvolgen, hij is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen