zaterdag 11 januari 2014

Essence superheroes nagellak

Hee allemaal

Ik was laatst in de kruidvat en ik zag bij het essence schap deze nagellak.
En het leek me een hele coole nagellak, dus ik nam hem mee
en ik heb hem nu voor jullie getest.
Dus als je wilt zien hoe hij er uit ziet klik dan op ''meer lezen''.



Eerst heb ik gewoon mijn nagels gelakt, ik heb mijn nagels in twee laagjes gelakt, want ik dacht dat het anders misschien niet goed zou werken, en anders dekt de nagellak vaak ook niet goed.
En toen kwam het moment dat ik ging kijken of het kleur veranderen werkte, want er staat op de verpakking dat als je nagels warm worden dat de nagellak dan roze wordt. En als je nagels koud zijn worden je nagels paars. Eerlijk gezegd verwachtte ik niet dat  het werkte, want deze nagellak kostte maar 2 euro dus ik verwachtte er niet zoveel van. Maar het werkte echt!
Dit zijn mijn warme nagels.
Zoals je kan zien is het een hele andere kleur dan de nagellak in het potje, maar ik vind het wel heel cool!
En nu hoe de nagellak er uit ziet op koude nagels.
Dit zie je niet heel goed op de foto, maar nu zijn mijn nagels redelijk wat donkerder dan de nagellak in het potje.
Ik vind dit een hele coole nagellak omdat hij van kleur veranderd, en hij blijft ook nog eens heel goed en lang op mijn nagels zitten. Dus ik denk dat ik deze nagellak heel vaak ga dragen!
Hopelijk vonden jullie het leuk!

Xx

1 opmerking: