donderdag 9 januari 2014

Winter komt eindelijk!

Hee allemaal!

Misschien hebben jullie het ook wel meegekregen, maar het gaat waarschijnlijk vanaf volgende week koud worden en sneeuwen enzo. 
Ik vind de sneeuw vaak eigenlijk wel leuk, en ik denk dat heel veel van jullie niet echt blij worden van het winterse weer dus daarom leek het mij leuk om de dingen die ik leuk vind aan het winterse weer met jullie te delen! 



Laat ik maar gewoon beginnen met alle dingen die ik leuk vind aan de winter!

  • De wereld ziet er echt mooier uit als er sneeuw ligt. Het klinkt misschien een beetje cliché maar het is echt waar! Ik bedoel zie deze plaatjes, dat is toch veel mooier dan als het normaal zou zijn!
  • Als het koud is dan komt er vaak ook ijs op de sloot en dan kan je weer lekker schaatsen op natuurijs! En als het heel hard gaat vriezen komt er misschien wel een Elfstedentocht!
    Het lijkt me echt heel leuk als er een keer een Elfstedentocht komt, gewoon om dat een keer mee te maken! 
  • En dan een beetje aansluitend op het schaatsen: met de sneeuw en het ijs blijft iedereen vaak veel langer buiten. En je gaat ook vaker even in de avond nog een rondje wandelen, gewoon lekker door de sneeuw wandelen en als je gaat schaatsen ( dit gebeurt bij mij vaak ) worden er soms in de avond bouwlampen op het ijs gezet en dan komt iedereen in de avond ook nog super gezellig schaatsen en je bent dan lekker buiten en het is altijd super gezellig!
  • Je kan als je een keer niets te doen heb je vrienden even whatsappen en een sneeuwballen gevecht houden met zijn allen! Misschien iets wat iedereen altijd al doet, maar wel heel leuk!
  • Ook kan je als je je verveelt gewoon naar buiten gaan een een zo groot mogelijke sneeuwpop proberen te maken! Dit is misschien ook wel heel erg standaard maar ook dit vind ik altijd heel leuk om te doen :p
  • En omdat het heel koud is heb je natuurlijk ook een leuke sjaal, handschoenen en muts nodig! Dus een hele goede reden om even lekker te gaan shoppen en op zoek te gaan naar leuke dingen!
Dit waren den ik bijna alle dingen die ik leuk vind aan de winter. Welke dingen vinden jullie leuk aan de winter? Laat het me weten en dan maken we er met zijn allen er een super leuke winter van!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten